Hoe schulden op te lossen en schuldenvrij blijven

Momenteel zijn ruim één miljoen Nederlanders niet in staat om hun maandelijkse rekeningen te betalen. Schuldhulpmaatje is een organisaties waarbij vrijwilligers mensen begeleiden in hun financiële problemen. De vrijwillige maatjes bieden begeleiding en ondersteuning en leren mensen hoe ze in de toekomst schuldenvrij kunnen blijven.

Op donderdag 31 maart komt Jan de Vries, coördinator van Schuldhulpmaatje, in PiëzoCentrum Meerzicht (Uiterwaard 21) vertellen over de organisatie en de mogelijkheden die er zijn voor mensen die begeleiding willen.

De bijeenkomst duurt van 09.15 tot 11.15 uur en is gratis te bezoeken.
Gratis kinderoppas is aanwezig.
Neem voor meer informatie contact op met Janneke Mijsen, janneke@stichtingpiezo.nl, 079-3229453

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats