Leer schaken bij inZet Centrum

Heb je interesse in het schaakspel? Wil je je strategische vaardigheden verbeteren en je geest scherp houden? Doe dan elke vrijdagmiddag mee met de schaaklessen bij inZet Centrum.

Het schaakspel is al eeuwenlang een bron van plezier en uitdaging voor mensen over de hele wereld. Het verbetert niet alleen de concentratie en het geheugen, maar het helpt ook bij het ontwikkelen van strategisch denken en probleemoplossende vaardigheden. Of je nu een beginner bent die de regels van het spel wil leren of een ervaren speler die zijn vaardigheden wil verbeteren, de schaaklessen zijn geschikt voor alle niveaus. De schaaklessen worden gegeven door een vrijwilliger van Piëzo met veel schaakervaring.

Elke vrijdagmiddag van 14:45 tot 16:45 uur aan het Rakkersveld 253. Kosten bedragen 4,00 euro per les. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Voor aanmelding of meer informatie kun je contact opnemen met Gioia Conte via g.conte@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.