Leer over een gezonde kookstijl

Koken onder leiding van diëtiste Annemieke de Bruin

Herken je dat ook, je wilt gezonder eten maar je weet niet hoe? Leer hoe je dat kunt doen tijdens de kookactiviteit op donderdag 12 januari van 12.30 uur tot 14.30 uur in PiëzoCentrum Palenstein. Diëtiste Annemieke de Bruin van ‘het Goudenhart’ geeft je praktische tips en adviezen een gezonde stijl van koken.

Tijdens de kookactiviteit bedenk en maak je samen met de andere deelnemers onder leiding van de dietsite een gerecht. Deelname kost 3 euro. Betalen kan contant of tegen inlevering van ZoetermeerPas Cheque 3, 4, 5 of 6. Aanmelden van tevoren is niet nodig.

Stichting Piëzo is een sociaal maatschappelijke organisatie die mensen hun talenten en vaardigheden laat ontdekken en verder ontwikkelen. Op onze locaties geven wij trainingen en activiteiten waaraan jij kunt deelnemen.

Neem voor meer informatie contact op met Christine Advokaat, 079-8885550, christine@stichtingpiezo.nl

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove