Leer meer over de betekenis van kleuren

Zijn kleuren gewoon kleuren? Mooi, fel, divers of hebben ze ook een betekenis?

Nieuwsgierig geworden? Volg dan de kleurenworkshops bij inZet Centrum. Elke les word je geïnspireerd door een vrijwilliger van Stichting Piëzo.

De les bestaat uit uitleg over de betekenis van een kleur en het maken van een collage.

Er komen acht kleurenthema’s aan bod die regelmatig herhaald worden. Instappen in de reeks kan dus op elk moment.

Dinsdagmiddag van 14:45 tot 16:45 aan het Rakkersveld 253. De prijs is 4,00 per les; betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Gioa Conte via gioa@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.