Leer kleding maken in PiëzoCentrum Palenstein

Wil je zelf kleding leren maken? Of je oude hobby weer oppakken? In PiëzoCentrum Palenstein kun je hier iedere dinsdag terecht. Je leert onder andere hoe een naaimachine werkt en je leert werken met patronen. Enthousiaste vrijwilligers staan klaar om je alles te leren. Er is genoeg ruimte om vragen te stellen als je iets specifieks wilt leren.

Elke dinsdagmiddag ben je welkom van 12.30 – 14.30 uur. Het adres van PiëzoCentrum Palenstein is Rakkersveld 253.

De kosten bedragen € 3,- per les, je kunt contant betalen of met de Zoetermeerpas.
De materialen zijn bij de kosten inbegrepen, je hoeft geen eigen naaimachine mee te nemen.
Neem voor meer informatie contact op met Sunita Ganga via 06-40284764 of sunita@stichtingpiezo.nl

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh