Leer houtbewerken in de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Wil je graag de basisvaardigheden en basiskennis leren van houtbewerking? Kom dan op woensdagochtend naar de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de workshops houtbewerking voor beginners. Je leert veilig en verantwoord omgaan met gereedschap, schuren, zagen en timmeren. De workshops worden gegeven door ervaren vrijwilligers.

Elke woensdagochtend van 9:15 tot 11:15 aan de Teldersrode 25 (winkelcentrum Buytenwegh).

Wil je meer informatie of wil je je aanmelden? Neem dan contact op met Nicoline Schol via n.schol@inzet-indewijk.nl of bel naar de locatie via 079-8881928.

De kosten bedragen €4,- per workshop. Je kunt ook betalen met een Zoetermeerpas.

Deze activiteit maakt onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh