Leer hoe met goede voeding de kans op hart- en vaatziekte kan verkleinen

Leer op 22 mei 2017 hoe met goede voeding de kans op hart- en vaatziekte te verkleinen tijdens de informatiebijeenkomst in PiëzoCentrum Palenstein. Diëtiste Annemieke de Bruijn, Goudenhart, geeft informatie over gezond eten. Ze geeft antwoord op vragen als: waar moet je op letten? Ook komt informatie aan bod over (on)verzadigde vetten en een lekkere maaltijd bereiden met minder zout.

De informatiebijeenkomst duurt van 09.15 uur tot 11.15 uur in PiëzoCentrum Palenstein, Rakkersveld 253. Deelname is gratis en aanmelden is niet nodig. Gratis kinderoppas is aanwezig voor kinderen van 0 tot 4 jaar.

Stichting Piëzo is een sociaal maatschappelijke organisatie die mensen hun talenten en vaardigheden laat ontdekken en verder laat ontwikkelen. Op onze locaties geven wij activiteiten waaraan jij kan deelnemen.

Neem voor meer informatie contact op met Christine Advocaat.
E-mail: christine@stichtingpiezo.nl
Telefoonnummer: 079-8885550

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove