Kom je oude spijkerbroek upcyclen bij de Ambachtenwerkplaats

Heb je thuis nog een oude spijkerbroek? Gooi deze vooral niet weg, maar neem hem mee naar inZet naar de Ambachtenwerkplaats! Op dinsdagavond 1 november leer je hoe je van je oude spijkerbroek een mooie tas maakt. Heb je zelf een ander idee voor je spijkerbroek? Ook daar kun je mee aan de slag.

Bij de Ambachtenwerkplaats doen we veel aan upcyclen, het omtoveren van (oude) materialen tot mooie en bruikbare producten. Van oude kasten maken we kaasplankjes en van oude boekkaften maken we enveloppen. We worden hierbij geholpen door kundige vrijwilligers van Piëzo.

Wil je meer weten of mee komen doen? Neem dan contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl, 079-8881928.
Kun je niet op 1 november? Er zijn ook andere lessen in de textielwerkplaats op maandag t/m donderdag (van 09.00-17.00 uur).

Waar: Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25

Wanneer: dinsdag 1 november van 19.00-21.00 uur

Kosten: €4,- per les. Je kunt ook betalen met een Zoetermeerpas.
Telefoonnummer: 079-8881928.