Kom in beweging!

Informatiebijeenkomst in PiëzoCentrum Meerzicht

‘Kom in beweging.’ Dat is het thema van de informatiebijeenkomst donderdag 9 juni in PiëzoCentrum Meerzicht in samenwerking met wandelcoach Anne-Marie Stoffer van Stappen Zetten Wandelcoaching.

Kies voor wat jij het allerliefste doet en leef met meer ontspanning en plezier.

• Lig jij wakker omdat er zoveel te kiezen valt dat je de gedachtestroom niet meer kunt stoppen?
  • Geef jij zoveel aan anderen dat je merkt dat het je gaat opbreken?
  • Weet je niet meer welk werk nu echt bij jou past, of je wel genoeg weet of kunt, of wie je bent/wilt zijn?
  • Weet jij heel goed wat je wilt (maar durf je heimelijk niet) en weet je niet hoe je dat ooit kunt bereiken?

Dat kan echt anders. Kom in beweging!
Alleen blijven dubben en dromen over hoe het zou kunnen zijn, maakt je ontevreden en ongelukkig. Je komt in een negatieve spiraal terecht, ook al lijkt het aan de buitenkant best goed met je te gaan. Met de juiste hulpmiddelen is het mogelijk om zelfbewust en met volle overtuiging te kiezen voor wat echt bij je past en dat ook echt te leven en te doen! Ik wil je daarbij graag helpen door jou letterlijk en figuurlijk in beweging te zetten.

De bijeenkomst is gratis. Kinderoppas is aanwezig voor kinderen van 0-4 jaar.
Datum: donderdag 21 april 2016
Tijdstip: 09.15-11.15 uur