Kom handwerken bij de Ambachtenwerkplaats

Op dinsdagmiddag start er bij inZet in de Ambachtenwerkplaats een handwerkactiviteit in het Textielatelier. Houd je van handwerken of wil je dit graag leren? Iedere dinsdag kun je van 12.30 tot 14.30 uur mee komen doen. Er is de mogelijkheid tot haken, breien, quilten, borduren en alle andere soorten handwerk. Ervaring is geen vereiste. Bij de handwerkactiviteit kun je ervaringen en tips uitwisselen met vrijwilligers en de andere deelnemers.

Wil je meer weten of mee komen doen? Neem dan contact op met Femke Boerkamp, femke@stichtingpiezo.nl, 079-8881928.
Kun je niet op dinsdag? Van maandag t/m donderdag ben je welkom om langs te komen en in gesprek te gaan over de mogelijkheden van de Ambachtenwerkplaats.

Waar: Ambachtenwerkplaats, Teldersrode 25
Wanneer: dinsdag van 12.30-14.30 uur
Kosten: €4,- per workshop. Je kunt ook betalen met een Zoetermeerpas.
Telefoonnummer: 079-8881928.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove