Kleurrijke ontmoetingen met buurtgenoten in Buytenwegh

Ontmoeten, inspireren en wijzer worden dat is het doel van de kleurrijke ontmoetingen in Buytenwegh. Buurtgenoten uit Buytenwegh hebben het initiatief genomen voor deze ontmoetingen. Iedereen is welkom! Kleurrijk Buytenwegh is een initiatief van een vrijwilliger binnen PiëzoCentrum Buytenwegh om een ieder een open gelegenheid te bieden vanuit de eigen achtergrond – verhalen, muziek en gewoontes met andere te delen. Dit kan dus van alles zijn. Iedereen is van harte welkom en kan meedoen!

Het programma voor mei en juni is als volgt:

29 mei: Interactieve presentatie over de wijk Buytenwegh
5   juni: Beschilderen van mokken
12 juni: Biografisch verhaal
19 juni: Zomer – het feest van St. Jan
26 juni: Wat is er in deze kleurrijke wijk te doen

Tijd: van 09:15-11:15 uur.
Waar: PiëzoCentrum Buytenwegh
Cesar Franckrode 62-64
Meer informatie: Milou van Loenen, 079-8887474 of milou@stichtingpiezo.nl. Of loop binnen in PiëzoCentrum Buytenwegh.

Fotograaf: Piëzo

Fotobijschrift: Deelnemers aan de Kleurrijke ontmoeting maakten eerder kennis met de Surinaamse muziekcultuur en volksverhalen