Klaar voor de start?! Even tijd voor jezelf – bewegen, leerzaam en gratis

Jij als moeder weet het natuurlijk wel: Het is belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Maar toch ben je vaak de hele dag bezig met het zorgen voor anderen. Vergeet je jezelf niet? Als betrokken moeder van één of meerdere kinderen kun je een steuntje in de rug misschien wel goed gebruiken. Want als jij goed in je vel zit, zit je kind dat ook!

‘Klaar voor de start?!’ is een programma waarin we wekelijks aan de slag gaan met een sport en beweegactiviteit. Daarna bespreken we vaak samen met een professional een gezondheidsonderwerp zoals bijvoorbeeld gezond eten, stoppen met piekeren en opvoeden samen aanpakken.

Voor wie?                                       Moeders van kinderen t/m 12 jaar. Voor kinderen van 0-4 jaar is oppas aanwezig.

Waar en wanneer?                       8 donderdagen van 9:15 – 11:15 uur. Vanaf 21 maart 2019 in PiëzoCentrum Oosterheem.

Waar meld ik mij aan?                 Bij Natalia Sadinska in PiëzoCentrum Oosterheem (Zanzibarplen 21).

E-mail: natalia@stichtingpiezo.nl

Tel: 06 – 468 632 12

Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door Piëzo, CKC&Partners, Gemeente Zoetermeer, Sportief Advies en Avant Sanare.

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag