Kinderen Piëzo TalentenAcademie Oosterheem ervaren hoe het is om blind te zijn

De kinderen van de Piëzo TalentenAcademie in Oosterheem, sector beroepen in de zorg, kregen vorige week een gastles van een blinde jongeman en zijn mantelzorger. Naast het ontvangen van veel informatie over blind zijn en de zorg en instanties die daarbij betrokken zijn, mochten de kinderen vooral ook zelf actief aan de slag met diverse hulpmiddelen. Het is nog best lastig om de weg te vinden in het lokaal als je helemaal niets ziet en iedereen zijn stoel maar ergens laat staan. Gelukkig helpt de witte stok je om obstakels te vermijden.

Wil je meer weten over de Piëzo TalentenAcademie of wil je je aanmelden? Neem dan contact op met Jocelyn Heidweiller via jocelyn@stichtingpiezo.nlof 06-51948552.