Kinderen met faalangst/onzekerheid? Hoe kan je een kind zelfvertrouwen geven?

Gespreksbijeenkomst voor ouders op vrijdag 6 april om 09.30 uur

Op vrijdagochtend 6 april kunnen ouders met elkaar in gesprek over faalangst en onzekerheid bij hun kinderen. De bijeenkomst wordt gehouden in de huiskamer van Het Forum. Een getrainde gespreksleider van het project Opvoeden Samen Aanpakken leidt het gesprek aan de hand van vragen als ‘zie ik onzekerheid bij mijn kind?’ en ‘hoe kan ik mijn kind helpen meer zelfvertrouwen te krijgen?’

Deelname is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig. Vanaf 09.30 uur staat de koffie en thee klaar in de huiskamer van Het Forum, Stadhuisplein 1. Deze bijeenkomst is een samenwerking tussen het Forum, het Meerpunt en Piëzo.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, projectleider Opvoeden Samen Aanpakken, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.

Opvoeden houdt alle ouders en andere opvoeders bezig, hoe oud kinderen ook zijn. We lopen allemaal wel eens rond met vragen of twijfels over de opvoeding of ontwikkeling van onze kinderen. Het is fijn om deze vragen en twijfels te delen met andere ouders, maar ook als je zelf geen vragen hebt, is het fijn om te luisteren naar verhalen en ervaringen van andere ouders. Dit levert vaak veel herkenning op.