Kinder Ambachtenwerkplaats maakt van elke woensdagmiddag een feest!

Wist je dat de Ambachtenwerkplaats inZet iedere woensdagmiddag tussen 13.30 en 15.00 dè plek is voor kinderen tussen 5 en ongeveer 12 jaar? Hier kun je veel leren over ambachten en zijn we bezig met creatieve projecten.

Ook doen we af en toe iets met gezonde voeding of gaan we iets bakken.

Kortom: een super creatief en gevarieerd programma.

Voor de werken wordt bijna altijd materiaal hergebruikt. Dankzij fijne donaties van heel divers materiaal kunnen de kinderen met spullen werken die thuis niet altijd voorradig zijn. Bovendien is het duurzaam omdat er ook leuke upcycle-projectjes tussen zitten!

De drankjes en hapjes die worden aangeboden in de pauze bestaan uit groente en fruit en er is altijd aandacht voor hygiëne.

Kom een keer kennismaken. Meedoen is helemaal gratis!

Voor meer informatie, stuur een mailberichtje naar: simone@stichtingpiezo.nl of bel naar de Amchtenwerkplaats 079-8881928.

Adres: Teldersrode 25, Buytenwegh (openingstijden ma t/m do van 9-17 uur).