Kennissessies voor en door ouderen “Verhalen over Ierland”

Op donderdag 20 juni zal vrijwilliger Kay van Stichting Piëzo een kennissessie verzorgen over Ierland. Zij komt daar zelf vandaan en heeft daardoor heel veel kennis over het land. De kennissessie heeft een brede insteek, waardoor diverse aspecten van Ierland aan bod zullen komen.
Wil je ook meer te weten komen over dit land en luisteren naar de enthousiaste verhalen van Kay? Kom dan naar de kennissessie op donderdagmiddag 20 juni van 12:30 tot 14:30 uur bij inZet Buytenwegh aan de César Franckrode 64.
Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Geke Spijker via g.spijker@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie