Kennissessies voor en door ouderen: donorregistratie

Donorregistratie, wat houdt dit in? Waarom zou je wel of geen donor worden? En heb je zelf al nagedacht over deze keuze of wil je er meer over weten? Een vrijwilliger vertelt hier alles over tijdens de kennissessie voor en door ouderen in Buytenwegh.

Dinsdag 6 juli zijn ouderen van 13.30 uur tot 15.00 uur van harte welkom bij de locatie van inZet aan de César Franckrode 64. Koffie/thee en wat lekkers zullen klaarstaan. De kennissessie is gratis te bezoeken. In verband met de coronamaatregelen is aanmelden noodzakelijk.

Neem voor aanmelden en meer informatie contact op met Natalia Sadinska, 06-46863212, natalia@stichtingpiezo.nl

De kennissessies voor en door ouderen zijn een initiatief van Palet Welzijn, Piëzo en Plicare. Piëzo en Palet Welzijn werken hiervoor samen binnen inZet.