Kennissessies voor en door ouderen “Da Vinci”

Kennissessies zijn presentaties over interessante thema’s. Deze sessies worden georganiseerd door en voor ouderen, want je bent immers nooit te oud om te doceren en te leren! Op woensdagmiddag 21 december zal een vrijwilliger van Stichting Piëzo een kennissessie verzorgen over Da Vinci.

Wil je deze kennissessie graag bijwonen? Kom dan woensdagmiddag 21 december van 14.45 tot 16:45 naar inZet Buytenwegh & de Leyens, César Franckrode 64. Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Ouderen die iets willen presenteren zijn van harte welkom! Ook als je alleen wil deelnemen aan een of meerdere sessies ben je natuurlijk van harte welkom!
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je bellen met Milou van Loenen (Sociaal Werker bij Stichting Piëzo, 06 11715238).