Kennissessies voor en door ouderen

“De jaren ‘60”

Op woensdagmiddag 1 februari zal een vrijwilliger van Stichting Piëzo een kennissessie verzorgen over de jaren zestig. De jaren zestig kenmerken zich door uiteenlopende thema’s. Het waren niet alleen maar de jaren waarin zogenaamd alles kon. Wel maakt de popmuziek een onstuitbare opkomst en verliezen oude instellingen snel aan gezag. Het zijn ook de jaren waarin opnieuw wordt nagedacht over wat er in de Tweede Wereldoorlog in ons land gebeurd is. De woningnood, mede door die oorlog, is nog bijzonder groot.

Wil je deze kennissessie graag bijwonen en samen terugkijken op de jaren zestig? Kom dan woensdagmiddag 1 februari van 14.45 tot 16:45 naar inZet Buytenwegh & de Leyens, César Franckrode 64. Deelname is 3 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Ouderen die interesse hebben om zelf iets te presenteren zijn ook van harte welkom om contact op te nemen.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?