Kennissessies ouderen bij inZet

‘’De wonderlijke wereld van de techniek”

Bij inZet in Buytenwegh &de Leyens worden wekelijks kennissessies gegeven door ouderen voor ouderen.Mensen die een bijzondere interesse, passie of hobby hebben, vertellen hierover met alle plezier tijdens een kennissessie.

Op dinsdag 16 november van 12:30 tot 14:30 gaat de kennissessies over de wereld van de techniek. Twee enthousiaste senioren, die technisch onderlegd zijn, verzorgen deze kennissessie. U krijgt onder andere bij deze kennissessie de gelegenheid om een experiment met micro-elektronica uit te proberen!

Lijkt u dit interessant en wilt u hier meer over leren? Neem dan contact op met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of 0646863212.

De locatie van inZet Buytenwegh & de Leyens bevindt zich aan de Cesar Franckrode 64. Deelname kost 4 euro, contant te voldoen of via de ZoetermeerPas.