Kennissessie voor ouderen – werk aan herstel

Kennissessies zijn presentaties over interessante thema’s. Deze sessies worden georganiseerd door en voor ouderen, want je bent immers nooit te oud om te doceren en te leren! Op woensdagmiddag 22 maart zullen twee ervaringsdeskundigen van Werk aan herstel komen vertellen over hun werk hier in Zoetermeer. Ervaringsdeskundigen helpen je bij het herstellen en jezelf herpakken na situaties of levensgebeurtenissen die een grote indruk maken.

Wil je deze kennissessie graag bijwonen? Kom dan woensdagmiddag 22 maart van 14.45 tot 16:45 naar PiëzoCentrum Buytenwegh aan de César Franckrode 64.

Deelname is 3 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Simone Langeveld via simone@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Ouderen die interesse hebben om zelf iets te presenteren zijn ook van harte welkom om contact op te nemen.