Kennissessie voor en door ouderen in het teken van Kerst

Bij inZet in Buytenwegh & De Leyens worden wekelijks kennissessies gegeven door ouderen voor ouderen.
Mensen die een bijzondere interesse, passie of hobby hebben, vertellen hierover met alle plezier tijdens een kennissessie.

Op dinsdag 14 december van 12:30 tot 14:30 staat de kennissessie geheel in het teken van Kerst. Er wordt door een vrijwilliger een mooi kerstverhaal verteld en er worden mooie kerstherinneringen opgehaald. Zo komt u vast helemaal in de Kerstsfeer.
Heeft u zin om naar dit mooie verhaal te komen luisteren en de Kerstsfeer te proeven? Neem dan contact op met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of 0646863212.

De locatie van inZet Buytenwegh & De Leyens bevindt zich aan de Cesar Franckrode 64. Deelname kost 4 euro, contant te voldoen of via de ZoetermeerPas.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove