Kennissessie over de Slag om de Schelde

Kennissessies voor en door ouderen

“De Slag om de Schelde!”

Kennissessies zijn presentaties over interessante thema’s. Deze sessies worden georganiseerd door en voor ouderen, want je bent immers nooit te oud om te doceren en te leren! Op woensdagmiddag 14 december zal Fred Beerlage, vrijwilliger bij Stichting Piëzo, een kennissessie verzorgen over de Slag om de Schelde. Hij neemt je in deze kennissessie mee naar Zeeland tijdens de Tweede Wereldoorlog.

Wil je deze kennissessie graag bijwonen? Kom dan woensdagmiddag 14 december van 14.45 tot 16:45 naar inZet Buytenwegh & de Leyens, César Franckrode 64. Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee.

Ouderen die iets willen presenteren zijn van harte welkom! Ook als je alleen wil deelnemen aan een of meerdere sessies ben je natuurlijk van harte welkom!

Voor meer informatie en/of aanmelden kun je bellen met Milou van Loenen, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, 06 11715238.