Kennissessie over de nasleep van WO I in Midden- en Oost-Europa

Kennissessies voor en door ouderen

“De nasleep van WO I in Midden- en Oost-Europa”

Op woensdag 4 oktober zal vrijwilliger Eric van Stichting Piëzo een kennissessie verzorgen over de nasleep van de Eerste Wereldoorlog in Midden- en Oost-Europa. Veel mensen weten niet wat daar na afloop van deze oorlog gaande is geweest, terwijl de ontwikkelingen na de oorlog van grote invloed zijn op de huidige verhoudingen binnen de Europese Unie.
Kom luisteren naar de uitgebreide schat aan kennis die Eric heeft over deze plaats en periode in de geschiedenis.

Woensdag 4 oktober van 14.45 tot 16:45 bij inZet Buytenwegh aan de César Franckrode 64. Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Wieneke Crince Le Roy via w.crinceleroy@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8887474.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh