Kennissessie over de geschiedenis van Indonesië

Op maandag 20 juni vindt er bij inZet Centrum een interactieve kennissessie plaats over de ervaringen rond de onafhankelijkheid van Indonesië.

Vrijwilligers delen hun kennis met de aanwezigen, waarbij de geschiedenis van Indonesië, onder andere de pre-koloniale tijd en de koloniale tijd (VOC), geschetst wordt.

Interacties, eigen ervaringen van aanwezigen en foto’s uit die tijd zijn van harte welkom.

De gespreksleider is een vrijwilliger van Stichting Piëzo, deskundig met betrekking tot het onderwerp en een ervaren gespreksleider.

Wilt u meer informatie over deze bijeenkomst of wilt u zich aanmelden? Mail dan naar Christine Advokaat christine@stichtingpiezo.nl of bel naar inZet via 079-8887770.

Maandag 20 juni van 13:45 tot 15:00 uur aan het Rakkersveld 253. Deelname is gratis.