Kennissessie over de geschiedenis van de wijk Buytenwegh

Kennissessies zijn presentaties over interessante thema’s. Deze sessies worden georganiseerd door en voor ouderen, want je bent immers nooit te oud om te doceren en te leren! Op woensdagmiddag 8 februari zal een vrijwilliger van Stichting Piëzo een kennissessie verzorgen over de geschiedenis van de wijk Buytenwegh.

Wil je deze kennissessie graag bijwonen? Kom dan woensdagmiddag 8 februari van 14.45 tot 16:45 naar inZet Buytenwegh & de Leyens, César Franckrode 64. Deelname is 3 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.

Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Natalia Sadinska via natalia@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Ouderen die interesse hebben om zelf iets te presenteren zijn ook van harte welkom om contact op te nemen.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove