Kennissessie – Op reis naar de Molukken

Op woensdag 14 februari zal een vrijwilliger van Piëzo je aan de hand van haar persoonlijke reisverhalen en foto’s meenemen naar de Molukken. Speciale aandacht zal daarbij uitgaan naar Ambon en naar de Banda-eilanden. Ook een stukje geschiedenis en de relatie met Nederland zal aan bod komen.

Wil je meer te weten komen over de Molukken en genieten van de prachtige verhalen en foto’s? Kom dan woensdagmiddag 14 februari van 14.45 tot 16:45 naar inZet Buytenwegh aan de César Franckrode 64.
Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Christa de Jonge via c.dejonge@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8887474.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh