Kennissessie met verhalen van Maya tot kabeltram

Kennissessies voor 55-plussers zijn presentaties over interessante thema’s. Deze sessies worden georganiseerd door en voor ouderen, want je bent immers nooit te oud om te doceren en te leren!

Op woensdagmiddag 5 april a.s. zal een vrijwilliger van Piëzo een kennissessie verzorgen over Maya’s, Inca’s en Azteken. Ook zal hij wetenswaardigheden delen over de kabeltram in San Francisco en over vreemde dorpsnamen in Nederland.  Deze vrijwilliger heeft in coronatijd allerlei korte verhalen geschreven die hij graag deelt in de gezellige setting van PiezoCentrum Buytenwegh.

Wil je deze kennissessie bijwonen en luisteren naar de afwisselende verhalen? Kom dan woensdagmiddag 5 april van 14.45 tot 16:45 naar de César Franckrode 64. Deelname is 3 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Simone Langeveld via simone@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-8887474.

Ouderen die interesse hebben om zelf iets te presenteren zijn ook van harte welkom om contact op te nemen.

De Kennissessies maken onderdeel uit van de diensten die Piëzo uitvoert voor inZet.

Soroptimistclub bezoekt de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kom handwerken bij de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Voeding en diabetes- voorlichting door de diëtiste bij inZet Centrum

Een egelhuisje van de Piëzo Ambachtenwerkplaats voor de winnaar Landelijke Opschoondag