Kennissessie – De ontstaansgeschiedenis van Stichting Piëzo

Kennissessies voor en door ouderen

“De ontstaansgeschiedenis van Stichting Piëzo”

Op woensdag 29 november zal vrijwilliger Lies tijdens de kennissessie vertellen over het ontstaan van Stichting Piëzo. Lies is vanaf het eerste uur betrokken bij Piëzo en neemt je met haar verhalen en anekdotes mee naar hoe het allemaal begon. Van taallessen aan mannen en wensen van scholen en ouders om elkaar beter te begrijpen tot de wens om iets te ontsteken in en tussen mensen. Dit leidde uiteindelijk in 2006 tot de oprichting van Stichting Piëzo (Participatie, Integratie en Emancipatie Zoetermeer).

Wil je meer te weten komen? Kom dan op woensdag 29 november van 14.45 tot 16:45 naar inZet Buytenwegh aan de César Franckrode 64.

Deelname is 4 euro, inclusief koffie en thee. Betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk.
Voor meer informatie en/of aanmelden kun je contact opnemen met Wieneke Crince Le Roy via w.crinceleroy@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079‑8887474.

Fotograaf: Henk Leentfaar

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?