Jezelf ontdekken door ‘dans-in-zicht’

Wist je dat je door dansen inzicht kunt krijgen in wie jij zelf bent en antwoord op vragen die je bezighouden? Tijdens de workshop Dans-in-zicht bij inZet Buytenwegh & De Leyens ontdek je door te bewegen je eigen wijsheid en kracht. Workshopleider Idalina Neves: “Dansen heeft een enorme potentie. Het is niet alleen plezierig, het heeft ook het vermogen om jezelf beter te leren kennen. Daarmee bedoel ik dat je letterlijk gaat voelen waar je goed in bent, waar je grenzen liggen en wat je uitdagingen zijn. De beleving is belangrijk, want dat helpt je in het dagelijkse leven. De workshop omvat een combinatie van dans, oefeningen, gerichte vragen en delen.
Je zult spoedig een toename bemerken in zelfvertrouwen en gevoel van eigenwaarde wat een effect heeft op je levenslust en het hebben van gezonde relaties.”
Na de workshopavond ga je stralend naar huis, klaar om ook anderen te inspireren met wat jij beleefd hebt.

Wil je meer leren over jezelf door middel van dans? Doe dan mee met deze workshop!
We starten op woensdag 16 november van 19.30 uur tot 21.00 uur. De workshop bestaat uit zeven lessen.
Locatie: inZet Buytenwegh/de Leyens, César Franckrode 64. Kosten 4 euro per les (betalen met de Zoetermeerpas is ook mogelijk).
Voor meer informatie of aanmelden kun je contact opnemen met Milou van Loenen, milou@stichtingpiezo.nl, 079-8887474.