Jaarafsluiting met verrassing voor vrijwilligers bij Piëzo in Wijktuin Noordhove

In Wijktuin Noordhove heeft Piëzo het jaar afgesloten met een gezellige jaarafsluiting. Vrijwilliger Rob Verstegen werd daarbij verrast door wethouder de heer Jan Iedema die aan hem het chapeaubeeldje uitreikte. Rob werd daarmee bedankt voor zijn onderscheidende inzet als verbinder van de wijk. De vrijwilligers van de schooltuinen van Wijktuin Noordhove werden eveneens in het zonnetje gezet. Zij kregen een prachtig boeket bloemen uitgereikt als dank voor hun jarenlange inzet. Er is teruggeblikt op een bijzonder jaar waar een enthousiast team van vrijwlligers en deelnemers met mensen uit de wijk samen hebben opgetrokken, gewerkt en geleerd. We zien uit naar het nieuwe jaar waarvoor al de nodige plannen zijn gesmeed.  Komt u eens langs in het nieuwe jaar, wij zijn vanaf dinsdag 2 januari weer open op dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 9.00 en 15.00 uur. De koffie staat klaar en we vertellen u graag meer over ons mooie werk in de wijktuin.

Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10, odette@stichtingpiezo.nl, 06-18543845.

Fotograaf: Leon Koppenol

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?