Invloed van de natuur op de mens tijdens kennissessies voor ouderen!

Op dinsdag 5 oktober van 12:30 tot 14:30 zal er bij inZet Buytenwegh & De Leyens een kennissessie voor ouderen worden gehouden. Dit keer met als thema de bijzondere invloed van de natuur op de mens. De kennissessie wordt verzorgd door een ervaren vrijwilliger van Stichting Piëzo die hier veel kennis over heeft. Tijdens deze kennissessie worden onderwerpen behandeld als verschillende planten en kristallen, alsook het gebruik van planten als medicijn voor de mens. Het adres van inZet Buytenwegh & De Leyens is César Franckrode 64. Deelname kost 3 euro, contant te voldoen of via de ZoetermeerPas. Lijkt je dit interessant en wil je hier meer over te weten komen? Neem dan voor informatie of aanmelden contact op met Natalia Sadinska, via natalia@stichtingpiezo.nl, 06‑46863212.