Interessante informatiebijeenkomst Provinciale Staten verkiezing door ProDemos bij Piëzo

In PiezoCentrum Buytenwegh werd een informatiebijeenkomst over de Provinciale Staten Verkiezingen gehouden. De verkiezingen zijn op 18 maart aanstaande. De informatiebijeenkomst werd gehouden door Felisha Aakster, medewerker van de organisatie ProDemos uit Den Haag. Er werd begonnen met uitleg over het bestuur binnen Nederland. Waterschappen, tweede kamer, gemeente en het rijk kwamen aanbod. Daarna werd er verder ingegaan op het werk van de provincie. Dit werd uitgelegd aan de hand van een filmpje. Na dit filmpje werd de wijze van besluitvorming behandeld en konden de deelnemers antwoorden wie hierover beslist. Als laatste onderwerp kwam de stemwijzer aanbod en tot slot werd er een quiz gehouden. Volgens Felicia was de bijeenkomst heel leuk, de interactie tussen haar en de cursisten ging goed. De cursisten hadden veel vragen en door de quiz kon zij testen of de stof ook leerzaam was en was blijven hangen.

Elke woensdag zijn er informatieve bijeenkomsten in PiëzoCentrum Buytenwegh. Vanaf 09.15 tot 11.15 uur zijn geïnteresseerden welkom in PiëzoCentrum Buytenwegh te Justus van Effenhove 37. De bijeenkomst is gratis, kinderoppas is aanwezig. Het programma van de bijeenkomsten vindt u op de site van Piëzo www.stichtingpiezo.nl

Voor meer informatie:
evelyn@stichtingpiezo.nl

foto 5

foto 4

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove