Hoe zelfstandig is jouw kind?

Gespreksbijeenkomst voor ouders op vrijdag 25 januari

Vanaf welke leeftijd laat jij jouw kind alleen buiten spelen of ergens alleen naar toe gaan? Houd je in de gaten wat je kind allemaal doet als het buiten is? Weet je waar je kind is en met wie? Moet en wil je dit als ouder ook allemaal weten? Op vrijdag 25 januari vindt er bij Speelboerderij Het Buitenbeest een gespreks- en ontmoetingsochtend plaats rondom het thema “zelfstandigheid en loslaten.” Onder leiding van een vrijwillige gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken kunnen ouders/opvoeders hun ervaringen en verhalen met elkaar delen.

De bijeenkomst op vrijdagochtend 25 januari is van 09.30 uur tot 11.00 uur bij Speelboerderij Het Buitenbeest, Belvédèrebos 270. Deelname is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig. Deze bijeenkomst is een samenwerking tussen Speelboerderij Het Buitenbeest, het Meerpunt en Stichting Piëzo.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, projectleider Opvoeden Samen Aanpakken, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.

Opvoeden samen aanpakken

Opvoeden houdt alle ouders en andere opvoeders bezig, hoe oud kinderen ook zijn. We lopen allemaal wel eens rond met vragen of twijfels over de opvoeding of ontwikkeling van onze kinderen. Het is fijn om deze vragen en twijfels te delen met andere ouders, maar ook als je zelf geen vragen hebt, is het fijn om te luisteren naar verhalen en ervaringen van andere ouders. Dit levert vaak veel herkenning op.

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove