Het Vonkje, thuiskamers voor ouderen

Het Vonkje zijn thuiskamers voor ouderen die extra ondersteuning kunnen gebruiken, een extra vonkje in hun bestaan. Zij kunnen elkaar ontmoeten in onze huiselijke thuiskamers waar zij, naar behoefte, een deel van de dag doorbrengen om gezamenlijke activiteiten te doen. Dit kan een koffie- en theemoment zijn, bewegen, gesprekken en/of samen lunchen. Het belangrijkste component is het bij elkaar zijn en aandacht hebben voor elkaar. Naast dit alles wordt er ook aandacht geschonken aan actuele onderwerpen en aan het welzijns- en zorgaanbod in de wijk en de Stad.

Het Vonkje is voor alle ouderen die zich graag onder de mensen bevinden. Een voorwaarde is dat zij zelfstandig of met zelf georganiseerde hulp kunnen komen. Bij Het Vonkje worden ouderen begeleid door vrijwillige sfeermakers.

Ouderen kunnen twee hele dagen bij het Vonkje terecht van 10.00 tot 16.00 uur. In de middag kunnen ouderen mee-eten met een warme lunch. Voor de lunch wordt een kleine bijdrage gevraagd van 4 euro.

Meer informatie of aanmelden?

Fotograaf: Britney Suoss

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats