Handje Helpen Seghwaert voor en met bewoners

Komt u ‘een handje’ te kort? Of wilt u anderen een handje helpen? Dan is er Handje Helpen Seghwaert. Dit project is een samenwerkingsverband van (vrijwilligers)organisaties die graag mensen helpen. Iedere organisatie kan iets bieden en samen kunnen we snel helpen.

Samenwerking door: Ambachtenwerkplaats Piëzo, Gilde Klussendienst, Hof van Seghwaert, Seghwaert Op Dreef, Wijkpost Seghwaert/Noordhove en De Ichthuskerk.

Aanmelden voor een klus of aanmelden als vrijwilliger kan als volgt:

Elke werkdag tussen 8.00 en 16.00 uur in de wijkpost van Seghwaert/Noordhove(Roggeakker 194) of tijdens schoolweken elke woensdag tussen 8.30 en 10.00 uur bij de buurtinloop in basisschool De Touwladder(Velddreef 238).

Contactgegevens en vraag/aanbod kan u ook mailen naar:

handjehelpenseghwaert@gmail.com, dan nemen wij contact met u op.

Fotograaf: Henk Leentfaar