Haken is hip!

Haken is hip! Wil je het ook graag leren of wil je weer nieuwe steken en patronen bijleren? Doe dan elke dinsdagochtend mee met de haakles. De lessen worden verzorgd door een enthousiaste en ervaren vrijwilliger. Je eigen haaknaalden en garen meenemen mag, maar er zijn ook voldoende materialen aanwezig.

Elke dinsdag van 9:15 tot 11:15 op de locatie Uiterwaard 21. Deelname bedraagt 4,00 euro per les; contant te voldoen of via de ZoetermeerPas. Voor kinderen van 0-4 jaar is er gratis kinderoppas aanwezig.

Voor aanmelden of voor meer informatie kun je contact opnemen met Sabina Geusebroek via sabina@stichtingpiezo.nlof via 079-3229453.