Goede voornemens om gezond te eten – Voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist

Het nieuwe jaar is alweer begonnen en veel mensen hebben zich voorgenomen om gezonder te gaan eten. Hoe weet je eigenlijk welke producten je beter wel of niet kunt eten en hoeveel daarvan? Op donderdag 18 januari zal een diëtist van Goudenhart bij Piëzo in Wijktuin Noordhove een voorlichtingsbijeenkomst verzorgen. Er is ook ruimte om vragen te stellen en na afloop ontvang je een informatieblad waarin je voor jezelf je voedingsbehoefte kunt vinden. Handig voor thuis!
Donderdag 18 januari van 10:30 tot 12:00 uur, Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10. Deelname is gratis.
Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Odette Panneman via odette@stichtingpiezo.nl of met de wijktuin via 06-40736936.

Vrijwilligers van Piëzo van Wijktuin Noordhove naar de bollenvelden

Beweeg- en spelactiviteiten voor ouderen bij inZet Buytenwegh

Creatieve vrijdagmiddag bij inZet Centrum voor kinderen en ouders

Wat staat er op het etiket?