Gezondheidsmarkt voor ouderen

Op maandag 27 november wordt er bij inZet Centrum een gezondheidsmarkt georganiseerd voor mensen die op een oudere leeftijd komen of zijn. Tijdens deze gezondheidsmarkt geven professionals informatie over Positieve Gezondheid, gezonde voeding, bewegen en energie besparen. Ook zijn medewerkers van inZet aanwezig om uitleg te geven over wat inZet voor ouderen kan betekenen. InZet is het samenwerkingsverband voor zorg en welzijn in Zoetermeer.

Iedere inwoner die interesse heeft in deze gezondheidsmarkt is van harte welkom.

De gezondheidsmarkt vindt plaats op 27 november van 14:30 tot 16:00 uur bij inZet Centrum aan het Rakkersveld 253 en wordt mede verzorgd met hulp van vrijwilligers van Stichting Piëzo.

Voor meer informatie over de gezondheidsmarkt kun je contact opnemen met Gioia Conte, g.conte@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie 079-8885550.

Kinderen van de Piëzo TalentenAcademie op werkbezoek bij GameCity Zoetermeer

Diploma-uitreiking Piëzo en mboRijnland

Handgemaakte en duurzame producten in de Upcycle Store van de Piëzo Ambachtenwerkplaats

Kinderactiviteiten op vrijdagmiddag bij inZet in de zomervakantie