Gezonde voeding de hele dag door

In de week van 7 mei besteedt Piëzo tijdens verschillende bijeenkomsten aandacht aan gezonde voeding door de dag heen. Maandag 7 mei van 11.30 uur tot 13.00 uur richt de diëtist van Goudenhart zich op het ontbijt.Wat past er in een gezond ontbijt? Is speltbrood nu wel of niet gezond? En kun je beter havermoutpap of een boterham eten? Deze bijeenkomst vindt plaats in PiëzoCentrum Buytenwegh, Cesar Franckrode 62.

In PiëzoCentrum Meerzicht (Uiterwaard 21) wordt diezelfde dag van 13.15 uur tot 15.15 uur het thema verleidingen in en om huis besproken. De diëtist geeft tips en adviezen voor gezonden keuzes hoe om te gaan met traktaties of eten buitenshuis. Aan beide bijeenkomsten zijn geen kosten verbonden.

Op dinsdag 8 mei wordt aandacht besteed aan gezonde lunchgerechten. Deze wordt gekookt door de diëtist van Goudenhart en samen met alle aanwezigen genuttigd in PiëzoCentrum Oosterheem. Deze lunch van 12.30 uur tot 14.30 uur is speciaal voor ouderen. Tijdens de lunch kunnen deelnemers in gesprek met de diëtist van Goudenhart. Deelname aan de lunch kost 2 euro, ook Zoetermeerpas Cheque 3, 4, 5 of 6 kan gebruikt worden. Voor meer informatie en aanmelden voor de lunch: natalia@stichtingpiezo.nl