Gezonde kinderkooklessen in Noordhove

In juni verzorgen Stichting Piëzo en KinderResto in de wijk Noordhove gezamenlijk een serie kooklessen voor kinderen. Dus zit je in groep 6, 7 of 8 en woon je in Noordhove, Seghwaert of Oosterheem of zit je daar op school? Geef je dan op!

Van een echte chef-kok leer je zelf in drie lessen een ontbijt, lunch en een diner koken. Daarnaast komt informatie over vitaminen, zoet, suiker en gezonde voeding aan bod. Bij de laatste les zijn ouders/verzorgers welkom om mee te eten. Zo leer je ook meteen tafels dekken en serveren.

De lessen zijn op dinsdag 6 juni, 13 juni en 20 juni. Deelname is gratis.

Tijd 15:15 tot 17:15 uur. Locatie: Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10, 2728 MX Zoetermeer

Je kunt je aanmelden voor deze lessen door contact op te nemen met Odette Panneman, odette@stichtingpiezo.nl, 06-36019137.

Elke donderdag creatief bezig zijn bij Piëzo in Wijktuin Noordhove

De VoorleesExpress is op zoek naar voorlezers