Gezonde kinderkooklessen in Meerzicht

In november en december verzorgen Stichting Piëzo en KinderResto in de wijk Meerzicht gezamenlijk een series kooklessen voor kinderen. Zit je in groep 6, 7 of 8 en woon je in (de buurt van) Meerzicht of zit je in Meerzicht op school? Geef je dan op!

Van een echte chef-kok leer je zelf in drie lessen een ontbijt, lunch en een diner koken. Daarnaast komt informatie over vitaminen, zoet, suiker en gezonde voeding aan bod. Bij de laatste les zijn ouders/verzorgers welkom om mee te eten. Zo leer je ook meteen tafels dekken en serveren.

De lessen zijn op donderdag 30 november, 7 december en 14 december van 15:15 tot 17:15 uur aan de Uiterwaard 21. Deelname is gratis.

Aanmelden voor de lessen kan door te mailen naar Christa de Jonge via christa@stichtingpiezo.nl of door te bellen naar de locatie via 079-3229453.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh