Gezond afvallen

Voorlichtingsbijeenkomst door de diëtist

Heb jij je ook voorgenomen om in januari te beginnen met afvallen? Maak een goede start en kom naar de informatiebijeenkomst bij inZet Meerzicht. Een diëtist van Goudenhart zal je uitleggen op welke manieren je een gezond gewicht kunt bereiken. Onderwerpen als de Schrijf van vijf, koolhydraatarm en keto komen aan de orde. Ook is er gelegenheid om zelf vragen te stellen aan de diëtist, om je te laten wegen en om je vetpercentage en middelomtrek te laten meten.

Deze voorlichtingsbijeenkomst vindt plaats op maandag 9 januari van 13:45 tot 15:15 uur en wordt herhaald op donderdag 19 januari van 10:00 tot 12:00 uur.

Locatie: Uiterwaard 21. Deelname is gratis.
Voor meer informatie of om je aan te melden kun je contact opnemen met Christa de Jonge via christa@stichtingpiezo.nl of bellen naar de locatie via 079-3229453.