Gezond afvallen

Voorlichtingsbijeenkomst door de diëtist

Heb jij je ook voorgenomen om voor de zomer nog wat af te vallen? Kom dan naar de informatiebijeenkomst bij inZet Centrum. Een diëtist van Goudenhart zal je uitleggen op welke manieren je een gezond gewicht kunt bereiken. Onderwerpen als de Schrijf van vijf, koolhydraatarm en keto komen aan de orde. Ook is er gelegenheid om zelf vragen te stellen aan de diëtist, om je te laten wegen en om je vetpercentage en middelomtrek te laten meten.
Deze voorlichting wordt gegeven op maandagmiddag 17 april van 13:15 tot 14:45 uur aan het Rakkersveld 253. Deelname is gratis.
Voor aanmelden of meer informatie kun je contact opnemen met Gioia Conte, sociaal cultureel werker bij Stichting Piëzo, via g.conte@inzet-indewijk.nl of bellen naar de locatie via 079-8885550.