Gezellig samen aan de slag in Wijktuin Noordhove

Het is voorjaar en dat betekent dat er weer veel te doen is in de Wijktuin Noordhove. Heb je zin om aan de slag te gaan? Iedere dinsdag en donderdag wordt er in de Wijktuin gewerkt van 9.00 tot 12.00 en van 12.30 tot 15.00 uur door vrijwilligers uit de wijk en vrijwilligers van Piëzo. Ze verwelkomen je graag! De tuin wordt netjes onderhouden, groenten voor de sociale moestuin worden geteeld en nieuwe plannen worden gesmeed. Samen optrekken in de buitenlucht, nieuwe mensen leren kennen, kennis bij elkaar opdoen of juist kennis die je hebt aan anderen overdragen. Met een vers kopje koffie of thee op z’n tijd. Spreekt dit je aan? Kom dan eens langs bij Wijktuin Noordhove, Da Sangalloruimte 10 (bij de schooltuinen, achter Basisschool De Baanbreker). Of bel voor meer informatie of om je aan te melden met Odette Panneman, Sociaal cultureel werker van Stichting Piëzo: 06-36019137.