Gespreksgroep voor ouders/verzorgers van een kind met een (chronische) ziekte of beperking

Op woensdagavond 13 september organiseren stichting Piëzo en Het Meerpunt een bijeenkomst speciaal voor ouders en verzorgers van een kind met een (chronische) ziekte of beperking. Het thema van deze bijeenkomst is “Vrijetijdsbesteding”. Bij welke organisaties/verenigingen zijn jij en je kind welkom? Waar kan je kind terecht voor naschoolse opvang en vakantie-opvang of vakantiekamp? En hoe regel je het als je zelf met je kind en de rest van het gezin een dagje uit wil of op vakantie gaat?

Deze bijeenkomst is de gelegenheid om andere ouders en verzorgers te ontmoeten en om met elkaar in gesprek te gaan. Ervaringen delen, (h)erkenning en een luisterend oor ervaren en tips en adviezen uitwisselen. De bijeenkomst wordt begeleid door een vrijwillige gespreksleider van Opvoeden Samen Aanpakken, een project van Stichting Piëzo.

Ouders en verzorgers zijn woensdagavond 13 september welkom bij het Meerpunt (Bibliotheek, 1e etage, Duitslandlaan 440). Vanaf 19.30 uur staat de koffie met wat lekkers klaar.

Deelname is gratis en vooraf aanmelden is niet nodig.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Wendy Moerman, projectleider Opvoeden Samen Aanpakken, wendy@stichtingpiezo.nl, 06-80055583.