Geslaagde primeur webinar Piëzo TalentenAcademie

Afgelopen week had de Piëzo TalentenAcademie de eerste webinar online. Het was een groot succes! Schrijfster Simone gaf de kinderen online een workshop creatief schrijven. Zo leerden de kinderen hoe je zelf een leuke en creatieve brief of een mooi gedicht kan schrijven.

Nu de Piëzo TalentenAcademie geen fysieke activiteiten meer kan verzorgen, worden deze online gegeven. Inspirerende professionals vertellen de kinderen over hun beroep en zorgen dat ze na de webinar ook zelf actief aan de slag kunnen. De komende wekende staan onder andere webinars van een DJ gepland, een brandonderzoeker en een kok op de planning.

Ook meedoen?

Ben je tussen de 9 en 14 jaar? En wil je kennis maken met super gave beroepen? Geef je dan op door een mail of app te sturen naar talentenacademie@stichtingpiezo.nl / 06 51948552 met daarin:

• jouw naam
  • telefoonnummer
  • leeftijd
  • de school waar je op zit
  • de groep waar je in zit