Geslaagde Burendag in Palenstein

De Burendag in Palenstein die door bewoners werd georganiseerd was zeer geslaagd. Twee bewoners uit de wijk Palenstein hebben de architectuurwandeling gelopen waar andere bewoners zich bij aan hebben gesloten. Tijdens de wandeling vertelden de bewoners, Vincent Snels en Thea van der Vlist, hun ervaring en verhalen over de wijk. De wijk Palenstein heeft een grote verandering doorgemaakt. De galerijflats zijn gesloopt en er zijn nieuwe huizen en bewoners voor terug gekomen. Ook is er een winkelcentrum in aanbouw dat binnenkort in gebruik wordt genomen. Tijdens de route heeft tevens een bewoner van de Du Meelaan trots zijn zelf ontworpen tuin laten zien. Na de wandeling werd de burendag afgesloten met een kopje thee en lekkers in het inZet Centrum in Castellum Palensteyn.

Deze geslaagde en leerzame Burendag werd gefinancierd door het Oranje Fonds en gefaciliteerd door Stichting Piëzo onder inZet.

Wandel mee met de wandelgroep van inZet Buytenwegh

Enthousiaste vrijwilligers gezocht voor vrijdagmorgen in Wijktuin Noordhove

Kinderkookworkshop in Buytenwegh