Feestelijke uitreiking voorleesdiploma’s door wethouder Iedema

Wethouder Jan Iedema heeft maar liefst 35 voorleesdiploma’s uitgereikt aan de kinderen die hebben meegedaan aan de VoorleesExpress. De uitreiking werd gehouden in het Forum in samenwerking met de bibliotheek die ook een hele leuke voorleesactiviteit organiseerde voor alle aanwezige kinderen en de andere aanwezigen. Ook werden alle voorleesvrijwilligers en de vrijwillige coördinatoren bedankt voor hun inzet.

Alle gezinnen en de vrijwilligers kregen het prentenboek ‘Raad eens hoeveel ik van je hou’ cadeau dat werd gedoneerd door kinderboekenwinkel Silvester Boek en Spel.

Twintig weken lang werd bij de kinderen thuis voorgelezen door een voorleesvrijwilliger van de VoorleesExpress. De VoorleesExpress is een project om de taalontwikkeling en het voorleesplezier van kinderen tussen 2 en 6 jaar te bevorderen. De voorlezer laat ouders en kinderen kennis maken met interactief voorlezen, boekjes en verhalen.

VoorleesExpress Zoetermeer wordt uitgevoerd door Piëzo. Neem voor meer informatie contact op met de projectleider van de VoorleesExpress Wieneke Crince Le Roy via telefoonnummer 079-3229453 of via e-mailzoetermeer@voorleesexpress.nl

Fotograaf: Jan van Es

Wethouder Iedema reikt de voorleesdiploma’s uit aan drie kinderen aan de VoorleesExpress.

Computercursus voor beginners bij inZet Meerzicht

Architecten in gesprek met ouderen van het Vonkje

Piëzo Ambachtenwerkplaats maakt Rad van Fortuin voor Oranjestichting

Voedingsetiketten lezen – voorlichtingsbijeenkomst door een diëtist