Feestelijke opening Kinderboekencafé PiëzoCentrum Meerzicht

In PiëzoCentrum Meerzicht wordt dinsdag 5 september om 09.15 uur het Kinderboekencafé Meerzicht geopend. Vanaf die dag wordt elke dinsdagochtend voorgelezen door enthousiaste vrijwilligers van Piëzo. Het Kinderboekencafé in Meerzicht is een samenwerking tussen stichting Piëzo en Bibliotheek Zoetermeer en is een ontmoetingsplek voor ouders met jonge kinderen (0-4 jaar). Naast de voorleesactiviteit worden er ook andere taalactiviteiten gedaan waardoor ouders op een creatieve en speelse manier leren hoe zij thuis met plezier kunnen voorlezen aan hun kinderen. Voorlezen begint met plezier voor taal en boeken.

Koffie, thee en limonade staat voor u klaar, wees welkom!

Uitgenodigd:                        Kinderen en hun ouders/verzorgers, opa, oma, broer, zus

Start:                                     Dinsdag 5 september

Tijd:                                       09:15 – 11:15 uur

Locatie:                                 PiëzoCentrum Meerzicht, Uiterwaard 21

Neem voor meer informatie contact op met Anouk Logtenberg, 06-40537674, anouk@stichtingpiezo.nl.

Uitnodiging Kinderboekencafé 5 september (A5)

Conversatieles Nederlands

Succesvol Repair Café Zoetermeer

Word voorlezer bij de VoorleesExpress!

Gezonde lunch bij Piëzo in Wijktuin Noordhove